Pengikut

Khamis, 12 Januari 2012

^^Ya Allah berilah aku kesabaran^^

Assalamualaikum..Da lama x update blog. Pagi2 aku ilang sabo. Boleh pulak xde paking ek sepanjang2 jaln kat tmpat keja aku ni. Aku da buat 1 pusingan, last2 aku paking le tmpat yg jauh dari ofis. Yang aku geram sgt tu yang dok dalm2 ni, ko jln je le kaki, eksesais sket, ni x sekangkang kera pon nak nek keta,.Kuar2kanlah peloh tu bio sihat sket. Ni la orng Malaysia malas nak bereksesais (betol ke bahasa aku) lantaklah. Da la dlm opis ni satu hal lagi aku bengang sebb si kerani motor tu nak angin je ngan aku. Nak mtk tolng tapi muka mcm t***.. Kalo ikutkan ati nak je santau @ pakai ilmu itam.. Tapi tu seme syirik dan dilaknati Allah. Sib bek aku msih ada kesabaran dan beristifar byk2. Aku perasan dia ngan aku sejak yang aku cuti haritu. Aku punya le baik bagitau yg aku cuti hari selasa, dia bole sound aku asyik cuti je!!!Aku jawab aku cuti ada borang bukan emejensi @ men tipon je tau.... Aku hrap ada kengkawan yang sudi share sket2 doa@nasihat@petua supaya kita jgn jdi bhan tindasan org atasan(atasan la sgat) kononnya...

4 ulasan:

  1. bnyakkan bersabar...sabar,,,dan terus bersabar....:)

    BalasPadam
  2. tk dapt nk tinggl jjak kat shtbx..line lmbp..so tggl kat komen jela..huuhuh

    BalasPadam
  3. aiii..paking ni dr dulu x setel2 kan...sabo je la beb..tu dugaan ko..dugaan aku yg tu lak..rs da mls nk dok k*j kan huhu..psl ketua tu wat do no je..dia suh wt ko wt kalo xde hal x yh jpa..tu je la y mampu aku nasihat hehe

    BalasPadam