Pengikut

Selasa, 1 Januari 2013

Catatan Pertamaku Bagi Tahun 2013

Selamat Tahun Baru 2013 aku ucapkan kepada rakan2 blogger semua. Cewah mcm blogger tekenal plk aku ni. Ehem ini adalah entri aku yg pertama bagi tahun 2013. Aku harap tahun ni aku akan lbh gajin menulis konon...Aku tau semua org ada azam tahun baru kan azam aku apa ekk. Alah biarlah dulu azam tu, aku takut azam tinggal azam jek. Kita tinggalkn dulu cite azam ni. Aku nk cite pasal ank2 aku yg dah nak ke seolah esok. Pada 2.1.2013 bermulalah episod baru bagi ankku yg kecik sekali sebab apa tau dia dah sekolh sama mcm kakak2 dan abg dia. Pada 28.012.2012 aku dah daftarkan dia di sekolah SK Sri Tangkak cuma yran je yg x sempat nak bayar..Kemain suka lagi memasing nak msuk sekolah ek. Ibu dia le yg sok mcm pontianak terbang2 sana sini nak ngejor diaorng balik sekolah.
Tengoklah memasing memperagakan baju sekolah
haa ini la budak kecik yg da masuk sekolah tu...
ini kelas anak aku, tengok le muka budak kecik tu cam boring... Ok semua nanti kita sambung lagi apa-apa citer yg menarik tetarik de bom ea next n3...Sekian wasalam

2 ulasan:

  1. baju ijau pengawas ke, suka bdk ni sekolah ye, aku dulu azab..mgkin xde benda2 baru kot tu yg kureng sket seronok hehe

    BalasPadam
  2. cik sally baju ijau pustakawan la sgt..kot2 da beso sok ikut jejak ko

    BalasPadam