Pengikut

Selasa, 19 Jun 2012

Cerita 3 in 1

Sekarang ni nak makan apa2 pon da x sedap. Musim panas kot ke tekak ni da pandai sbb x smpai sebulan lagi Bulan Ramadhan Al Mubarak akan menjelma. Masak apa2 pon anak2 da xnak mkn sgt. Pada malam Isnin lepas aku terasa nak mkan ayam panggang. Aku beli sekor ayam agak2 remaja lagi kot sebb kenit jew ayam tu. So maka aku memerapla ayam terlebih dahulu dgn rempah ratusnya. Da mlam aku panggang jew ayam tu dalm aben itam aku. Bukan pakai aben karen pon wakahahahah. Tapi hasilnya inilah...



Wei malulah ayam ni seksi sangat...


Ni story ke 2 plk, en suami call ckp ada anak kucing comel. Aku tanya kt dia apa jantina ank kucing tu. Dia mane le tau. Tau dia asel kucing tu comel dia amik je. Dgn bersush payahnye dia hangkut ank kucing bwk balik..Sampai je kat umah anak kucing xde. Wah ni sudah misteri, lama jugak le kami anak beranak dok mencarik anak kucing yg ilang tu. Sib bek x smpat tubuhkan pasukan penyelamat hehehehe... Anak kucing tu rupanya ada menyorok dalm wayar kat bwh stereng korang bayangkanlah. Ank aku x sabo2 nak tengok mana ghope nya kucing tu,..Tapi utk tatapan korang ini lah anak kucing nya...


tomei x saya....


Story ke 3, minggu ni da 2 x berturut2 kubuat kek coklat tmpahan dari kawan2 anakku. Eleh buat utk suka2 jew...Aku lom pro lagi. Janji leh ngap dan dak2 tu kenyang...


Model kek la ni konon2nya(FOC)



asal halal sudah

2 ulasan:

  1. agak kurang sopan ayam tu terkangkang kan hehehe...ada maju ea biz kek...bgs2 teruskan asal ada pelanggan

    BalasPadam
  2. Patut suh dia nyerong skit ek wakakakakkkah

    BalasPadam