Pengikut

Ahad, 16 Oktober 2011

Setelah sekian lama menyepi...

Rasaya dah lama saya x bern3. Bukan apa vitamin M banyak sgtlah. Sibuk keja lagi la kononya.Lagipun xde apa yg nak diceritakan. Saya malas nak beceloteh byk2 nanti anda2 di luar sana bosan plk utk membacanya.. saya sempat snap gambar2 masakan yng sya buat dlm ms da lama saya x bersiaran...


kek kukus coklat


Pizza Hot(bukan Pizza Hut tau)


Kuih keria


Kacang kari


Mi Kari


Donut


Roti

Itulah serba sedikit kuih muih yg saya sempat snap. Resepinya anda cari le sndiri kat tenet @ blog kenkawan yang lain ye...hukhukhuk...Sekian cek kit daut calo...Wassalam. Jumpa lagi di lain N3 yek..

4 ulasan:

  1. aha yan 2 ari lps mlm sabtu mls nk mkn nasi, tu yg buat mi tu hihihi. sedap ke..bole cuba

    BalasPadam
  2. semakin hebat blog kakak ku ini.. =)
    syabas bete..

    BalasPadam
  3. x tahan nengok kak zana punya pizza.....nyum2 sedap .........

    BalasPadam