Pengikut

Jumaat, 11 Januari 2013

Musibah bertimpa-timpa

Korang mesti ngeri dengar tajuk n3 aku ni kan. Ha3x saja nk buat gempak skit. Musibah ni xde pon melibatkan kematian atau pun kemalangan jiwa. 2 hari lps keta kancil aku yg kusayangi buat hal..Ekon rosak..bila on panas semacam...Anto le ke kedai kena RM450.00++..Sinki pulak rosak sebab tersumbat tu nk duit jugak tu..Dah le basuh pinggan mangkok dlm bilik air korang pahm2 je le dgn minyak2, sambal kat dalm bilik air tu..Situ le nak buat mandi & sebagainya. Semua ni mmg menyakitkan ati aku...Grrrr...Petang nanti bru en suami aku nak betulkan tapi x tau gak kalo dia boleh betulkan, ke kena upah org buat, kot. Pagi2 ni tgh aku nak besiap2 nak pegi mengaji sbb harini kan jumaat so, ada program membudayakan al-quran cek2 dalm walet berderau darah aku sbb rantai emas ank aku xde dalm simpanan walet tu.. Ya allah jika rantai itu aku beli dgn duit yg halal kau jumpakanlah aku rantai anak aku tu.. Dah le skarng ni harga emas tu naik melambung2...Kesiankanlah aku. Kalau rantai tu jumpa aku aka simpan di temapat yg selamat..Ya Allah kau jgnlah timpakan aku dengan bebagai-masalah lagi..Amin. Sekian jumpa lagi di next n3..Wassalam Caucincau.....

Tiada ulasan:

Catat Komen